Jak funguje nová mobilní aplikace MobilOK_new
Na Google Play nebo App Store stáhněte a nainstalujte mobilní aplikaci.
Proveďte registraci, nebo se přihlaste k již existujícímu účtu. Aplikaci můžete používat i bez registrace, ale sortiment nakupovaných jízdenek je omezen na jednotlivé obyčejné jízdenky.
Pokud provádíte novou registraci, zadejte e-mail a heslo. Následně je Vám zaslán e-mail k ověření existence zadaného e-mailu. Proveďte ověření, přihlaste se do aplikace a doplňte fotografii. Od tohoto okamžiku můžete nakupovat požadované jízdenky.
Pokud se přihlašujete, k již existujícímu účtu, zadejte svůj registrovaný e-mail. Následně přejděte do svého účtu na e-shopu a proveďte Přeřazení ze starého nosiče na nově vytvořený nosič mobilní aplikace MobilOK_new.
V případě, že máte nárok na slevu na jízdném, vyberte si nejbližší Kontaktní místo, předložte doklady prokazující nárok na slevu a sdělte svůj registrovaný e-mail. Obsluha kontaktního místa Vám nastaví odpovídající slevový profil k učenému nosiči (zkontrolujte v aplikaci) a můžete nakupovat potřebné jízdenky. Přehled průkazů na slevu na jízdném.
Jízdenku můžete koupit k vybranému spojení, nebo výběrem jednotlivých zón. Dostupné jsou jízdenky jednotlivé i časové. Možný je nákup KOMBI ZÓN i celosíťových jízdenek.
Jízdenky můžete koupit v mobilní aplikaci, nebo v e-shopu k vybranému nosiči.
Vyberete platnou časovou jízdenku, nebo aktivujete jednotlivou jízdenku. Kliknutím zobrazíte detail jízdenky s QR kódem. Řidiči nebo průvodčímu nahlásíte cílovou zastávku a na jeho pokyn přiložíte QR kód ke čtečce. Odbavovací zařízení potvrdí správnost odbavení.
Vstoupíte do seznamu jednotlivých jízdenek, vyberete z koupených jízdenek tu, kterou chcete použít a stisknete Aktivovat. Jízdenku můžete za 60 s použít k cestování.
Vyberete časovou jízdenku, kterou chcete vrátit a v možnostech jízdenky zvolíte vrátit. Jízdenka je zrušena a poměrná část hodnoty jízdenky Vám bude vrácena na účet karty, kterou byla zaplacena.
Vyberte platnou jízdenku, nebo jízdenku v historii jízdenek a v možnostech zvolte Koupit znovu. Nabídne se Vám stejná jízdenka, u které nastavíte nové datum platnosti.
Potřebujete-li ke koupené jízdence Daňový doklad, vyberete požadovanou jízdenku a v možnostech vyberete Daňový doklad. Zobrazený doklad můžete uložit nebo vytisknout.
Vstupte na Osobní údaje a v možnostech vyberte Smazat uživatelský účet. Potvrzením volby se smaže celý uživatelský účet včetně všech nastavení a jízdenek.
Olomouc 27.1.2023